Saturday, December 15, 2007

COMIC FIESTA 2007

Comic fiesta di time square, kuala lumpur... at first aku malas nak pergi, but riduan dah insist, so aku ikut je la... be4 subuh lagi aku dah bangun untuk pergi sane.... lepas sembahyang subuh and ready semua, aku sempat masukkan lagu2 dalam handphone, becoz takut dekat sane bosan nanti. Dalam KTM, aku dengan kawan2 aku terserempak sorang cosplayer ni... Riduan dengan secare tidak kisah die kutuk RYOMA ECHIZEN tu... Seronok kacau die, dari KTM, KL Sentral, Monorail, sampai la time square kami terserempak dengan budak tu... seronok kacau die..



then bile sampai hampeh laa, becoz kene tunggu lagi sbb orang yang dah reserve je boleh masuk dulu, so kawan2 aku x kesah sangat laa, sebab abang aku pun nak makan dulu, so lepak laa dulu dekat McD makan2 kejap, lepas makan kiteorang sempat jengok latest gundam out in store dekat time machine! toy shop, grafitti toys dan lain-lain. then beratur lagi! sebab ramai sangat orang nak masuk, sebelum masuk tu sempat la aku borak2 dengan kawan2 aku kejap, hassan seperti biase main PSP die. Atmosfera dekat sane memang seronok dihadapi sebab ramai sangat orang yang sejenis dengan kami ni, maybe dieorg lagi gile dari kami semua, but its okay! bile masuk! excited gile bile ramai orang memakai costume character faveret dieorg! Ni dah cukup buatkan aku rase macam nak participate next year! and then artis malaysia rupanya masih ada lagi harapan dalam komik and art... because malaysia is unique! ingat tu! tapi disebabkan aku tidak mempunyai energy seperti Hanamichi dalam SLAMDUNK anime, so aku terpaksa berehat sebentar, bersama hassan, dah la tak cukup tido, hassan pun same.

tapi aku yang tak bercosplay ni pun ade yang sorok2 tangkap gambar aku, lantak la dieorg, aku ikut aje, tengah rehat tu Rid dengan Abang aku pergi cari lagi cosplayer, aku rase cukup menyesal sebab tak cukup pulun yang aku bawak! tapi aku suke event seperti ni, sebab ramai orang yang mempunyai minat yang same seperti aku.

ade lagi banyak event yang akan dilakukan, aku rase nak stay dulu sebab macam seronok, but! aku kene fikir dulu sebab tempat ni sesak gile! so aku terpakse ikut mereka keluar dari tempat tu, aku ade tangkap gambar dengan RUKIA from bleach anime, aku yang ternampak die dulu, die muke ade macam melayu sikit, tapi unik! but she's chinese, so tak pe la. Riduan laa yang paling sibuk dekat sane....

lepas keluar aku sempat tengok lagi barang2 mainan... then off back!
i had a great day! thank you rid! thank you komik fiesta! next year aku datang lagi tau!
Salam~