Tuesday, October 30, 2007

Assignment C#

oMG!!!! aku dah agak dah, varsity life mesti ade byk assignment, n yeah! i'm not hoping it, but it came true, nak buat camne, dah x suke pn x kan nak fail kot kan? x kan nak pointer rendah kan? huhu.... nway, pasal assignment programming C#


yeah! korg tau laa gak kan yg aku pandai bab2 programming2 ni, but in a way, bile aku dah siapkan programming tu, aku rase i did something wrong... huhucry. myb akan watkan aku fail pun x mustahil.... nway!


mcm ni silap aku, korg tau laa kan pasal assignment CIMB kan?(x silap aku)
mcm ni, aku bukan wat silap ape, tp worksheet aku silap(WORKSHIT!), aku bengang gak, tapi tak tau laa kalau miss mahani ade kasi chance ke kat aku kan?
aku mule2 buat program yg gempak gile tym coding,


program tu mampu untuk menunjukkan report yang user dah masukkan
(myb programmer kat luar sane kate senang, tp ni dalam command prompt, susah ok!) nak tau prosedur?


korg kene watkan command prompt tu masukkan data from command prompt tu, kepada notepad(kalo pakai program aku, x perlu), jgn overwrite! then bile die tak nak continue program die, korg kene watkan text file dalam notepad tu, ke command prompt balik, bayangkan laa my fren! susah weh!


tapi seperti yang aku cakap, tak guna kalau semua yang aku buat hanya sekadar dapat rendah kerana worksheet tu... masalahnye aku wat worksheet tu PENDEK SANGAT!!!! aku dah malas sbb kesuntukan masa, so x nak stress2, aku bagi je laaa simple punye....


tak tau sama ada miss mahani ade belas kasihan kat aku lagi, sbb dulu tym 1st test aku leh dapat markah penuh, tapi disebabkan objektif aku SATU SALAH AJE!!!! miss mahani bagi Merit+ je dkt aku, ok, aku bkn org yang ungratefull dgn ape yg aku dapat, but 1 mark only weh!! tak kan x bagi kot markah penuh, rugi sial ;( lagipun aku dah rase aku cukup kamcing dengan miss mahani, nape laa die tak bagi aku markah penuh....


owh! tym ni tgh exam fever! aku masih lagi sempat wat blog ni, haha x) final ade aje, n pasal final exam C#... yes! of course laa aku dapat Distinction! weeee!! full mark beb! yeah! if only my assignment boleh dapat Distinction jugak, meaning my full mark for programming is 4FLAT!!! wow! rekod weh x)


so doakan laaa aku dapat assignment tinggi ek sesiape yang bace blog aku yang tak seberape ni? doakan kejayaan semua orang gak! adioz amogoz~Wink